Няма промяна в приемното време за граждани в Централната регистърна служба на ЦРОЗ в гр. София - всеки работен ден от 09,30 до 12,00 ч. и от 13,30 до 16,00 ч., ул. „Аксаков“ №5.
Приемът на заявителите на административните услуги, предоставяни от ЦРОЗ, се осъществява на третия етаж в сградата на ул. „Аксаков“ №5 при режим на достъп и обслужване на по едно лице пред приемното гише. Всички останали заявители изчакват извън помещението, при дистанция между тях не по-малка от два метра. Във всички помещения, в които ЦРОЗ осъществява административно обслужване на граждани, се изпълняват регулярни дезинфекционни процедури.
Приемът на граждани и куриери, доставящи документи за ЦРОЗ, се осъществява на четвъртия етаж на сградата в деловодството на ЦРОЗ при режим на достъп и обслужване на по едно лице пред приемното помещение. Всички останали клиенти изчакват извън помещението, при дистанция между тях не по-малка от два метра. Във всички помещения, в които ЦРОЗ осъществява административно обслужване на граждани, се изпълняват регулярни дезинфекционни процедури.
Приемът на граждани в местните регистърни бюра на ЦРОЗ се осъществява както следва:
МРБ на ЦРОЗ |
Служител |
Работно време |
Приемно време |
Контакти |
гр.Благоевград |
Христина Георгиева |
09.00 ч.– 17.30 ч. |
09.30 ч. – 12.00 ч. 13.30 ч. – 16.00 ч. |
073/88-02-67 |
гр.Бургас |
Светла Хилендарова |
09.00 ч.– 17.30 ч. |
09.30 ч. – 12.00 ч. 13.30 ч. – 16.00 ч. |
056/84-25-45 |
гр.Варна |
Красимира Русева |
09.00 ч.– 17.30 ч. |
09.30 ч. – 12.00 ч. 13.30 ч. – 16.00 ч. |
052/60-53-17 |
гр.Враца |
Боряна Коцева |
09.00 ч.– 17.30 ч. |
09.30 ч. – 12.00 ч. 13.30 ч. – 16.00 ч. |
092/66-31-35 |
гр.Плевен |
Петя Лазарова |
09.00 ч.– 17.30 ч. |
09.30 ч. – 12.00 ч. 14.00 ч. – 16.30 ч. (временно) |
064/80-30-94, 0875-125-484 |
гр.Пловдив |
Дора Недялкова |
09.00 ч.– 17.30 ч. |
09.30-12.00 ч. и 13.30-16.00 ч. |
032/62-59-26 |
гр.Русе |
Ивелина Симеонова |
09.00 ч.– 17.30 ч. |
09.30 ч. – 11.30 ч. 13.30 ч. – 16.00 ч. |
082/88-13-47, 0875-125-485 |
Във всички помещения, в които ЦРОЗ осъществява административно обслужване на граждани, се изпълняват установените дезинфекционни процедури и е реализиран пропускателен режим на потребителите. Временното приемно време за заявяване и получаване на административни услуги, обявено за част от териториалните структури на ЦРОЗ, е съобразено с пропускателния режим за граждани в съответните съдебни сгради.
Препоръчва се на гражданите и бизнеса да използват обявените канали за неприсъствена комуникация като заявявате и получавате административни услуги чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. София, п.к.1000, ул.“Аксаков“№5, ЦРОЗ. Създадена е необходимата организация за незабавно обработване на заявените преписки по поредност и активно информиране на заявителите по телефон за получаване на готовите документи.
Заявления за издаване и доплащания за издадени справки и удостоверения можете да изпращате и чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Подробна информация за административни услуги можете да намерите на интернет страницата на Централен регистър на особените залози, и на следните контакти:
Приемни гишета
02 987 84 40
Длъжностни лица по вписванията:
02 923 73 86
02 923 75 26
Справки
02 923 75 28